Cerca de Editorial : ABADIA DE MONTSERRAT / Col·lecció : CONTES D'ARREU LECTURA FÀCIL

6 Resultats

  • EL CUINER DEL MANDARÍ. CONTE XINÈS
    GIRONA, RAMON
    En aquest conte hi trobareu un estany d?aigües tan tranquil·les que semblen un mirall. I, també, un mandarí molt poderós que el vol buidar?Per què? Per trobar la carpa que, segons el cuiner Genxeng, ha preferit amagar-s?hi abans de convertir-se en un plat per al mandarí. Veritat o mentida? El cuiner Genxeng ho troba una bestiesa?però tot és possible a les terres del mandarí? ...
    Disponibilitat inmediata

    12,00 €

  • EL MAPUTXE SENSE OMBRA
    GIRONA, RAMON
    Consultar disponibilitat

    12,00 €

  • VINT - I - QUATRE RECEPTES D'ARREU
    DANIEL AIXELÀ
    Receptari que completa la col·lecció Contes d'arreu. Els plats tenen diferents graus de dificultat i els ingredients, també els més desconeguts, es poden trobar al mercat. El llibre conté un vocabulari per als termes més difícils i dos índexs. ...
    Consultar disponibilitat

    18,50 €

  • LA NENA DEL DIA I LA NIT
    GIRONA, RAMON
    A la terra dels guarao hi va haver un temps que sempre lluïa el sol. En aquella època, els guarao no sabien què era la nit. Fins que va arribar un home amb una bossa?Que ningú no toqui la bossa- va dir l?home? Què hi amagava dins? Demaneu-ho a la Guauta?o millor, llegiu aquest conte i sabreu com els guarao van descobrir la nit. ...
    Consultar disponibilitat

    12,00 €

  • LA PRINCESA I EL TALP. CONTE GEORGIÀ
    GIRONA, RAMON
    La princesa té un mirall amb el qual ho veu gairebé tot, i ha dit que només es casarà amb qui sigui capaç de passar-se tot un dia amagat. El príncep ho vol provar... ...
    Consultar disponibilitat

    9,20 €

  • RES NO ÉS EL QUE ÉS. CONTE DEL NORD D'ÀFRICA
    GIRONA DURAN, RAMON
    A l?oasi, mentre les gerres s?omplen d?aigua, el cap de la nostra protagonista s?omple de les històries meravelloses que expliquen els mercaders. ...
    Consultar disponibilitat

    12,00 €